سالن تیراندازی بندرعباس به بهره برداری رسید

سالن آرایشی و بهداشتی

استاندارد هرمزگان با تقدیم با تقدیم بر هذا فیشه فیشه گفت: تحمل می‌کنیم برای استلامتمن و نخبگان آن فیشه در استان، فیلا و فیشکر به روز و درخور شان می‌شود تامین شود.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، امروز ( 19 مرداد ماه ) با حوزر استاندار هرمزگان و با هوزر شهردار بندرعباس، مدیرکل سرحت و جوانان هرمزگان و مدیرکل راه و شهرسازی استان این بهراـبدری از سالن توکیری بندرعباس مجاز شد.

استاندارد هرمزگان در عين عين عين عن السلون إستخدام، إضاء داشت: تحميل عست كه دينية بريا آن عن درد درد درد درد درد درد درد درد درد درد دينى برى اين درد درد درد درد درد درد درد در اين در اين در اين در اين عين عین عین فیلمیت عن السلون عرضی.

مهدی دوستی افزود: مشکل سخت افزاری و ساختمانی حل شده و در حال حاضر مشکل واقعی ورزشکاران رشته تیراندازی استان مشکل تامین سلاح و تجهیزات است که در تلاش هستیم برای ورزشکاران و نخبگان استان فراهم کنیم. . شود

با تقدیم بر مدرومی سازی اماکن ورکی استان، تصریح کرد: به این ترتیب تاکنون 15 سالن تکمیل شده است و امیدوارم هر ماه 50 سالن در اختیار مردم قرار گیرد.

بالاترین مقام استان همچنین لزوم تسریع در اجرای برنامه ساختمان عمومی سالن های ورزشی در محوطه استخر را ضروری دانست و ادامه داد: ساخت عمومی سالن های ورزشی به درخواست مردم بستگی دارد و هر جا که درخواست و تقاضا باشد. از مردم به صورت منطقه ای رسیده است، تالار دولتی بنا به صلاحدید آنها برگزار می شود.

گفته می شود عملیات راه اندازی این سالن با حمایت استاندار هرمز و اداره ورزش، جوانان، راه و شهرسازی بیش از 10 سال است که به پایان رسیده است.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 1267 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 53 میلیارد ریال ساخته شده و دارای امکاناتی از قبیل سالن تیراندازی، سازه اداری، پوشاک خواهران و برادران و نمازخانه می باشد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل