رشد ۱۰۰ درصدی فروش محصولات پتروشیمی شازند در سال جاری

پتروشیمی

تصحیح تعداد صفحات این فهرست که حدود یک میلیارد سال قدمت دارد.

به گزارش بیگ نیوز استان مرکزی، مهندس ولدخانی سازنده پتروشیمی شازند صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: فروش محصولات تولیدی پتروشیمی شازند با افزایش 100 درصدی به 16 هزار میلیارد تومان رسیده است.

مدیر پتروشیمی شازند افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در این شرکت هدف گذاری برای تولید 1/8 هزار تن محصول صورت گرفته بود که این امر در ده ماه اول سال محقق شد.

وی افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه موجود این شرکت در زمینه تولید قطعات حساس مورد نیاز بیش از 25 میلیون دلار از قطعات حساس مورد نیاز را در داخل کشور تولید و تولید می کند.

ولدخانی با اشاره به وضعیت نیروی انسانی شاغل و نیروی انسانی شاغل در شرکت گفت: در سال جاری 670 نفر نیروی جدید به مجموعه اضافه می شوند که این نیروها از نیروهای بومی منطقه هستند تا در رفع مشکل بیکاری منطقه گره گشا باشند.

سرمایه گذار پتروشیمی شازند گفت: هدف ما برای تحقق در سال جاری سیصد میلیون دلار بوده است که تا پایان دیماه 270 میلیون دلار آن محقق شده است و با توجه به اینکه طبق قانون می شود بخشی از این آرزو را در بازار آزاد بفروش برسانیم ولی تصمیم گرفتیم. این تم دارای تمام سوالاتی است که می خواهید در نمایه مورد نظر خود استفاده کنید.

مهندس ولدخانی گفت: برای دور زدن تحریم ها 5 شرکت کاغذی در خارج از کشور را به ثبت رساند که همگی لو رفتند و باید به تعطیلی آنها تبدیل شوند و به دست بیاورند که با مشقات فراوان به کشور برگرداندیم.

وی در خصوص افزایش هزینه های تولید در این مجتمع گفت: روزانه 3 هزار تن خوراک مورد نیاز این مجتمع از پالایشگاه های سراسر کشور می تواند باشد که قیمت آن بر اساس قیمت جهانی و روزانه تعیین می شود که در افزایش قیمت جهانی نفت در این مورد. زمینه باعث افزایش دشدی هزینه های ما شده است و از سوی دیگر هزینه های پرسنل و حمل و نقل نیز افزایش می یابد اما ما سعی می کنم با تحمل این هزینه ها به تولید ادامه دهیم. و اگر می خواهید از شر بهم ریختگی هایی که دارید خلاص شوید، می توانید به راحتی از شر بهم ریختگی هایی که نیازی به استفاده از آنها نیست خلاص شوید، در غیر این صورت کار نمی کند.

استاندارد پتروشیی شازند در خصوص وضعیت محیط زیست محیطی شرکت گفت: با توجه به اینکه این شرکت از منابع منطقه استفاده می‌کند، می‌توان به رعایت کامل تمامی استانداردهای مجتمع قانونی می‌دانیم و در زمینه رعایت اصول زیست محیطی نهایت جستجو را به کار می‌بندیم و انجام می‌دهیم. در این خصوصی از قبیل استفاده از گار دی اکسید کربن به جای خود در واحد بالا افزدون یک برج در واحد الفین برای جلوگیری از هدر رفت از نشان دادن

توجه مهندس والدخانی به مسئولیت های اجتماعی شرکت را نیز یکی از اولویت های پتروشیمی شازند برشمرد و افزود: در همین راستا در سال جاری تا بیش از یکصد میلیارد ریال کمک های خیرخواهانه به خانواده ها و افراد کم بضاعت از سوی شرکت صورت گرفته است.

شرکت پتروشیمی شازند به عنوان یکی از قطب های کشور پتروشیمی تولید مواد اولیه بیش از پنج هزار واحد پایین دستی خود را می تواند داشته باشد و در حال حاضر به بیش از 43 کشور در حال حاضر جهان محقق می شود.

48

خروج از نسخه موبایل