دوران دفاع مقدس هویت مردم شجاع ایران اسلامی است

دانشگاه |دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از نیشابور ، سردار حسین سلیمانی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد ، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس درباره هویت مردم شجاع ایران اسلامی ساعت ها می توان صحبت کرد و می توان درباره آن صحبت کرد. ما برای خانواده شهدا ، جانبازان آزادگان و ایثارگران ارزش قائل هستیم و بخشی از خانواده رزمندگان را برابر نقش و بخشی از خود رزمندگان می دانیم.

وی افزود: جهاد دری از بهشت ​​است که به روی اولیای خدا باز می شود و دفاع مقدس مایه افتخار شده است؛ زیرا ما در خارج از مرزها با متجاوزان جنگیدیم و نه در سرزمین پدری اسلامی. در تحمیل جنگ ، ما با حدود 80 کشور حامی رژیم بعث جنگیدیم و شرق و غرب برای کمک به رژیم گرد هم آمدند. ما بیش از 40 سال است که با ایالات متحده می جنگیم و دقیقاً وضعیت قبل و بعد از انقلاب تحقیر آمریکا پس از انقلاب را نشان می دهد. آنها سعی کردند انقلاب یا حتی تجزیه ایران اسلامی را سرنگون کنند ، اما با وجود عدم دفاع ، با رهبری امام و حمایت مردم و تلاش ارتش توانستیم دشمن را شکست دهیم.

فرمانده تیپ 21 زرهی امام رضا (ع) گفت: طبق دستور فرمانده انقلاب ، یک جوان ساده از کرمان می آید و شهید سلیمانی می شود و با شهادتش خلق می کند. مدرسه شهید سلیمانی در جهان در واقع دفاع مقدس ما را مطمئن ساخته است و آن سرمایه است.

وظیفه مسئولین است که ابعاد مختلف دفاع مقدس را بشناسند و آن را به جامعه منتقل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور همچنین خون پاک شهدای دفاع مقدس را نعمت میهن اسلامی و ضامن امنیت و سربلندی ایران اسلامی کنونی می داند و گفت: حفاظت از این میوه های گرانبها وظیفه همه است

سید مجتبی موحدی فر با تأکید بر افتخار خانواده شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران ، گفت: ‘اگر ایثار و فداکاری شهدا نبود ، ما اکنون در امان نبودیم. بنابراین مسئولان موظفند با خدمت به مردم و ارج نهادن به دوران دفاع مقدس مردم را جبران و قدردانی کنند. وظیفه دیگر مسئولان شناخت ابعاد مختلف و گاه ناشناخته دفاع مقدس و انتقال آن به جامعه است.

به گزارش آنا ، در این مراسم تعدادی از مسئولان بسیج سخنرانی کردند و دوران مقدس را یادآوری کردند و از زحمات تعدادی از اساتید زحمتکش بسیجی قدردانی می شود.

انتهای پیام / 4121 /

خروج از نسخه موبایل