حریق گسترده در انبار کیف و کفش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در ساختمان تولید کیف و کفش خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با بیگ نیوز ، وی برای اطلاع از جزئیات این حادثه گفت: ساعت 2:46 دقیقه بامداد امروز ، آتش سوزی در ساختمان با استفاده از کارگاه تولیدی به سامانه 25 خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد که پیگیری شد. بلافاصله از چهار حریق حادثه رخ داد در خیابان جمهوری ، خیابان ظاهر الاسلام ، خیابان مصباح.

به گفته وی ، آتش نشانان طی چهار دقیقه با خودروهای پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیک اعزام شدند. کفش ها تمام شد ، این اتفاق افتاد. طبقه چهارم شامل انبارهای کوچک 3 متری و قسمتی از آن با سقف و عرض کف حدود 2 متر بود.

مالکی گفت: “جاده دسترسی به طبقه چهارم بسیار دشوار بود و کاملا قابل اشتعال بود.” آتش از پنجره ها بیرون می آمد و دو نفر روی سقف گیر کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: آتش نشانان هنگام نفوذ از طریق نردبان ، دو بازداشت شده را از پشت بام به زمین منتقل کردند. همچنین آتش نشانان با بازکردن دیوار یکی از مغازه های ساختمان مجاور خود را به طبقه چهارم رساندند.

ملکی افزود: آتش تحت کنترل آتش نشانان قرار گرفت و از سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری کرد. این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش در ساعت 16:45 بعد از ظهر خاموش شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل