تهدید اُمیکرون در شرق اروپا همچنان بالاست

توسعه سیاست سازمان بهداشت جهانی (WHO): تعداد اعضای مجمع پارلمانی اروپا را تعریف کنید.

به گزارش بیگ نیوز، سازمان جهانی بهداشت امروز (سهشنبه) اعلام کرد: می‌توان از مواردی که به سویه امیکرون به سمت شرق در اروپا حرکت می‌کند و از مقامات این کشور درخواست می‌کنند تا سرعت و اکسیناسیون و سایر موارد را بهبود بخشند.

«هانس کلوگه» مدیر اروپایی سازمان بهداشت جهانی گفت: طی دو هفته گذشته، موارد به کوید – 19 در ارمنستان، بلاروس، گرستان، روسیه و بیش از دو برابر شده است.

این اظهارات در حالی بیان می شود که چند کشور اروپایی از جمله جمهوری چک و لهستان اعلام کرده اند اگر تعداد افراد روزانه کاهش پیدا کند پیوندهای مربوط به همه گیری کووید -19 در ماه آینده کاهش پیدا می کند.

سازمان جهانی بهداشت همچنان بر نیاز مستمر به رعایت نکاتی مانند غربالگری سریع و ماسک زدن تاکید دارد و اعلام کرده است که بیش از 165 میلیون مورد به کووید -19 در سراسر منطقه اروپا این سازمان ثبت شده و در هفته گذشته 25 هزار بیمار مبتلا شده است. هرده اند.

مدیر اتحادیه اروپا سازمان بهداشت جهانی: در نتیجه با موج امیکرون و با توجه به اینکه سویه دلتا همیشه به طور مستقیم در شرق اروپا در حال حاضر در گردش است، زمان آن چیزی نیست که شما را در کاهش خطرات کووید -19 گفت، لغو می کند. نام.

در این صورت باید بتوانید محتوای مقاله را بخوانید و اگر می خواهید از آن استفاده کنید باید آن را برای متفاوت بودن پیکربندی کنید. اگر می خواهید از شلوغی های مورد نیاز خود خلاص شوید، این یک پیام رسان است و اصلاً در دسترس نیست.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل