تمهیدات پلیس برای نماز جمعه در تهران/ انسداد موقت خیابان انقلاب

پلیس |نماز

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انجام اقدامات ترافیکی و انتظامی برای اقامه نماز جمعه تهران پس از 20 ماه خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی در گفت وگو با بیگ نیوز وی در مورد آمادگی پلیس برای برگزاری نماز جمعه تهران که مجدداً در 20 ماه آینده در دانشگاه تهران برگزار می شود ، گفت: در گذشته تعداد بیشتری از ماموران پلیس راهور در معابر اطراف نماز مستقر می شدند.جمعه برای مدیریت تردد.

وی در ادامه با بیان اینکه روز جمعه در نماز جمعه مسیر خیابان انقلاب به میدان انقلاب در خیابان وصال به طور موقت بسته می شود، گفت: در حال حاضر در صورت اجرای عملیات اجرایی در سال 1385، به زودی راه اندازی می شود. … نیز در صورت لزوم به طور موقت قفل می شود.

به گفته معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ، هماهنگی های لازم برای پارک موتورسیکلت ها و خودروها انجام شده و ناوگان حمل و نقل عمومی در جابجایی فن ها فعال خواهد بود. همچنین سه و چهار خط مترو به ایستگاه های تئاتر شهر و میدان انقلاب در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

رازقی افزود: هماهنگی های لازم باید با ستاد نماز جمعه صورت گیرد و به یاری خداوند و حضور ماموران نماز جمعه تهران در حالت تردد خوب حفظ شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل