تقویت تولید و کمک به ایجاد اشتغال کشور، گام برداشتن در مسیر شهداست

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از قزوین ؛ گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز شنبه با حضور محمد حسینی نایب رئیس مجلس ، هدایت الله جمالی پور فرماندار ، سردار عبدالله عراقی ، فرمانده کل دفاع مقدس ، حجت الاسلام حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه بوئین زهرا فرماندار شهرستان محمد نصیری البرز ، نامداری ، گیلک و مرتضوی ، اعضای هیئت مدیره شرکت کاوش و جمعی از مدیران و کارگران شرکت توسعه اندیشمندان اطلس (کاوش) در شهر صنعتی البرز هستند.

سردار عبدالله عراقی در این مراسم گفت: شهدای دوران دفاع مقدس با الهام از شهدای آغاز اسلام و مسلمانان حمزه و جعفر طیار که در اولین گروهی بودند که با خدا عهد خود را حفظ کردند و به آن پایبند بودند. ، و باعث افتخار کشور شد.

image_2021_10_2-12_55_48_597_QkY

وی افزود: شهدا به عهد خود پایبند بوده اند تا امروز بتوانیم سرافراز باشیم و همه مأموریت داریم حافظ یاد و راه آنها باشیم.

فرمانده لشکر ویژه شهدا در دفاع مقدس گفت: امروز بسیار مفتخریم که شهدا افتخار آفریده اند و آنچه به دست آورده اند به افتخار کشور تبدیل شده است و در عصر حاضر عده ای به راه می روند شهدا ادامه دارد و در انتظار شهادت است. ”

فرمانده عراقی گفت: حاشیه هایی که در داخل و خارج دیده می شود به هیچ وجه نگران کننده نیست ، زیرا با عزت و اقتداری که ایران اسلامی پیدا کرده است ، هیچکس قادر به ارائه اعضای بدن نیست و جمهوری اسلامی هیچ کاری با آن ندارد که با آن مقابله کند. که دو پرنده به کشور فرستاد. “و امنیت ما بسیار بالاست.

وی افزود: قدرت دفاعی و نظامی کشور به حدی است که هیچ دشمنی جرات حمله به کشور را ندارد و ما با اقتدار از کشور ، آب و مرزهای خود دفاع می کنیم.

این فرمانده عراقی گفت: این کشورهای همسایه در قفقاز در قسمت سابق ایران بودند که در دوره قاجار به دلیل بی کفایتی سران کشور از هم جدا شدند و امروز ما از جدا شدن قسمتی از بدن خود پشیمان هستیم.

فرمانده سابق سپاه ، محمد رسول الله تهران بزرگ ، یادآور شد: دفاع از کشور در همه زمان ها ادامه دارد و امروز نیروهای مسلح ما در جنوب شرقی و شمال غرب مستقر هستند و روز و روز دفاع از خاک و آب میهن را پوشش می دهند. شب “

تقویت تولید ادامه راه شهداست

فرمانده عراقی در مورد اهمیت تولید و مشاغل در شرایط حساس کنونی گفت: امروز شما صنعتگران ، کارگران و کارآفرینان جنگ اقتصادی هستید و می دانید که اگر به اقتصاد نگاه کنید ، مشاغل و معیشت مردم کمک می کند. با تولید در واحدهای صنعتی در راه شهدا هستید. “

وی افزود: شهر صنعتی البرز قزوین از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است ، بنابراین می توانیم به واحدهای موجود در آن کمک کنیم تا برای رفع بیکاری و تقویت مشاغل به طور کامل فعال شوند.

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: “من خود را سرباز مردم قزوین می دانم و هرجا که باشم به این منطقه خدمت خواهم کرد ، اما معتقدیم این استان دارای قابلیت های بسیار ارزشمندی است و در آنجا امیدوارم مسیر توسعه با کمک استاندار تسریع شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: از استاندار قزوین می خواهیم هم ظرفیت موجود استان و هم نادیده گرفته شده را به رئیس جمهور واگذار کند تا دولت جدی بتواند زمینه شکوفایی استعدادهای بیشتر و رونق اقتصادی کشور را فراهم کند. این منطقه بیش از گذشته

خروج از نسخه موبایل