تجلیل از مقام شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه

اگر به دنبال یک دوست هستید، باید سعی کنید دریابید که آیا با آن مشکلی دارید یا خیر. دانشگاه آزاد تربت حیدره برگزار شد (بیشتر بخوانید)

فراموش نکنید که خطای اسلامی پیش فرض را پیکربندی کنید

در این مراسم با حضور محمد حسینعلیزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه، حجتالاسلام محمدعلی فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه، مهدی زاهدی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر، محمد حاتمی سرپرست، سعید میرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع و منابع و مهدی رهنما معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد تربت حیدریه، از هشت نفر از فرزندان شهدا و 9 نفر از کارکنان ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

محمد حاتمی سرپرست دانشگاه آزاد تربت حیدریه با گرامیداشت 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: در این واحد دانشگاهی مفتخر به ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به بیش از 200 دانشجوی شاهد و ایثارگر در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی (Ph.D) سیستم.

فراموش نکنید که خطای اسلامی پیش فرض را پیکربندی کنید

حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه هم با بیان آیات و روایاتی از نبی مکرم اسلام در باب فضیلت و جایگاه رفیع شهدای والامقام سخنانی ایراد کرد.

حاضران پس از اقامه نماز جماعت در حضرت محمد (ص) مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربتحیدریه با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشگاه با زیارت، قرائت فاتحه و عطرافشانی مزار مطهر شهدا بار دیگر با آرمانهای شهدا و مسجد امام راحل آخرین میثاق کردند.

فراموش نکنید که خطای اسلامی پیش فرض را پیکربندی کنید

به گزارش آنا، در این مراسم به اتفاق حاضران و جمعی از فرزندان و خانواده های شهدای شرکت کننده در این آیین، به یاد شهدا، چند اصله درخت در محوطه دانشگاه آزاد تربت حیدریه نیز کاشته شد.

انتهای پیام / ۴۱۰۳/۴۰۶۲ /

دکمه بازگشت به بالا