تبریک فرمانده ناجا در پی موفقیت‌های تیم کشتی نیروهای مسلح در مسابقات سیزم

نیروهای مسلح

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی کسب مقام قهرمانی کشتی و عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی نظامی جهان را به تیم کشتی نیروهای مسلح کشورمان تبریک گفت.

به گزارش بیگ نیوز، سردار «حسین اشتری» قهرمان کشتی و نایب قهرمان کشتی آزاد نیروهای مسلح کشورمان در سی و پنجمین دوره مسابقات جهانی کشتی نظامی (SISM) را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ در متن پیام فرمانده ناجا آمده است: مردم عزیز به ویژه خانواده بزرگ نیروهای مسلح کشورمان.

این بار جوانان غیور کشورمان با غیرت و اقتدار و هوشیاری پا به میدانی دیگر نهادند و با سربلندی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر قله های پیروزی و سکوی افتخار و برگ زرین دیگری در کتاب افتخار به اهتزاز درآوردند. و سربلندی ایران اسلامی در عرصه جهانی افزودند.

موفقیت های حاصل از فرصت های عزیز نیروهای مسلح با حضور فرمانده معظم کل قوا «مدظله العالی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان محترم ارتش، ارتش اسلام . سپاه پاسداران، بسیج، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و به ویژه همکارانم را به نیروی انتظامی و ورزش دوستان و وزارت ورزش و جوانان، سازمان صدا و سیما و فدراسیون کشتی و همه دست اندرکارانی که ما را یاری کردند تبریک می گویم. که این مسابقه هر چه باشکوه برگزار شود، ناامید و صمیمانه نباشید.» از زحمات آنها تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا