تابلو سازی نشان شهر ؛ بهترین تابلوسازی در تهران

خاصیتی که LEDها را از سایر نیمههادیها متمایز میکند این است که با گذر جریان از آنها مقداری انرژی به صورت نور ازآنها ساطع میشود. در حقیقت جذب مشتری نخستین گام در سوق دادن مشتریان به محل کسب و کار شما است . راستی این نکته هم ناگفته نماند که شما می توانید تابلو را به صورت مات یا براق هم سفارش دهید. ورق چلنیوم دارای کیفیت و استحکام بسیار بالا بوده و در برابر نور آفتاب، گرما و سرما مقاوم است و براحتی تغییر شکل و رنگ نخواهد داد و از لحاظ زیبایی و با توجه به برجستگی و حالت سه بعدی حروف، جلوه خاصی به تابلو سازیهای تبلیغاتی می بخشد. زمانی که حروف یک تابلو سازی در یک برنامه گرافیکی برداری(VECTOR) مانند کورل دِراو (Coreldrow), ایلاستریتور(illustrator) و یا اتوکـد (Autocad) از لحاظ فونت، سایز و ضخامت پیاده سازی شد، طرح مورد نظر بروی ورق اکرلیک یا پلکسی گلس (Plexi glass) که دارای رنگهای مختلف و ضخامت ۱ تا ۲۰ میلیمتر است توسط دستگاه سی ان سی لیزر می شود. در تابلو سازی هایی که از دستگاه چلنیوم ساز استفاده می نمایند مراحل خم کردن ، قوس و شیار بروی لبه چلنیوم توسط دستگاه بصورت کامپیوتری طبق فایل طراحی شده انجام میپذیرد.

بهترین تابلوسازی در تهران

پس از آماده سازی لبه حروف و لبه چلنیوم آن را بروی میز آهنی با آهنربا های مخصوص، ثابت و جذب یکدیگر می نماییم و با استفاده از چسب فوری یا چسب ۱۲۳ و اسپری ورق چلنیوم را به پلکسی می چسبانیم. در تابلو سازی هایی که مجهز به دستگاه چلنیوم ساز نمی باشند و یا تمایلی به استفاده آن در حروف فارسی خصوصاً خطوط شکسته مثل نستعلیق ندارند, مراحل خم کردن قوس و شیارها توسط استاد کار ماهر چلنیوم کار, با دقت و هنر دست استاد انجام می پذیرد. ساخت تابلو انجام طیف وسیعی از وظایف را در یک پروژه تابلو سازی شامل می شود. این لامپها که در ابتدا بیشتر به عنوان یک چراغ قرمز رنگ در درون دستگاههای الکترونیکی کاربرد داشتند، با توجه به مصرف برق کم نسبت به سایر لامپها، عمر خیلی بالا و فناوری جدید ساخت به رنگهای دیگر توانستهاند جای خود را در صنعت روشنایی و تابلو سازی سازی در دنیا باز کنند. نحوه قرارگیری و نصب آنها اهمیت زیادی دارد تابلو مغازه به عنوان یک گزینه تبلیغاتی از روش های کاربردی است که نقش بسزایی در کسب در آمد مشاغل دارد و در انواع متفاوت همراه با متریال های مختلفی تولید می شود که می بایست جهت انتخاب صحیح و درست آن به موارد و نکات مهمی دقت داشت .

انواع دیگر این تابلو با مارکهای دیگری نیز وجود دارند که هرکدام مزیت خاص خود را دارد . یکی از مهمترین ویژگی های که در تابلو فلزی دیده می شود قیمت ارزان آن است. نور پردازی یک تابلو تبلیغاتی باعث بهتر دیده شدن جزئیات طح یک تابلو تبلیغاتی در هنگام شب میشود. مساله بعدی که در ساخت تابلو فروشگاهی باید به آن توجه ویژهای داشته باشید، اندازه تابلو است. رنگ و اندازه متفاوت است ولی اصلی ترین و معروفترین ان با مارک تجاری آلوراپید شناخته شده موجود می باشد . لبه چلنیوم های اصلی ضخیم است و حروف بعد از ساخت از استحکام و ایستایی خوبی برخوردار می شوند, خصوصاً حروف با سایز بزرگ؛ به همین دلیل است که تابلو سازی اندیشه آفتاب با تجربه برای ساخت حروف چنلیوم با اندازه قطر قلم و فونت درشت, از ورق های چلنیوم اصلی استفاده می نمایند. محصول اصلی چلنیوم ضخامت بیشتری دارد و حروف آن بعد از ساخته شدن محکم است به این خاطر در تابلو مغازه ارزان برای حروف بزرگتر از لبه اصلی استفاده میکنند. پس از ساخت حروف چلنیوم نوبت به زیر سازی این حروف می رسد که برای اینکار از ورقهای پی وی سی PVC با ضخامت ۸ و ۱۰ میلیمتر استفاده میشود (ابعاد استاندارد ورق پیویسی ۱۲۰- ۲۴۰ سانتیمتر میباشد.) ورق PVC در مقابل آب، آفتاب، گرما و سرما مقاوم بوده و تغییر حالت نخواهد داد و به همین منظور جهت زیرسازی حروف چلنیوم بسیار کاربرد دارد.

تابلو سازی نشان شهر

جی ار سی به این دلیل که در آن سیمان وجود داردمقاومت آن بالا می باشد وهمچنین الیاف شیشه باعث افزایش مقاوت آن نیز می شود وکنترل بر ترک های سطحی روی آن زیاد است. اس ام دی ها در واقع قطعات الکترونیکی هستند که به مدار چاپی به روش فناوری نصب سطحی Surface-mount technology متصل شده اند . در سال ۲۰۰۰ میلادی شرکت MCI واقع در کشور اسپانیا برای اولین بار توانست با استفاده از آلیاژ آلومینیوم و در طی مراحل فرآوری آن را به شکل ورق هایی با سطح آیینه در بیاورد ، به گونه ای که در ظاهر مانند فلز استیل به نظر می رسد . رویه حروف چلنیوم از جنس پلگسی گلس ساخت کشور تایوان می باشد که در انواع رنگهای مختلف موجود و با انتخاب مشتریان در حروف چلنیوم استفاده می شود . متریال بکار رفته در ساخت تابلو حروف برجسته لاسوگاسی عموما از جنس پلکسی گلاس، آهن، چنلیوم و استیل میباشند. 1. نوع متریال استفاده شده در ساخت تابلو حروف برجسته؛ یکی از مهمترین المانهای تاثیرگذار بر قیمت انواع تابلو در تابلو سازی نشان شهر حروف برجسته متریالی است که در ساخت آن بکار برده میشود. ساخت این نوع تابلو در گذشته به این صورت بوده است که حروف های تابلو استیل به وسیله قیچی برش انجام می شده اما در زمان حال این فرآیند با لیزر به صورت یک دست و صاف انجام می شود؛ برای زیباتر شدن تابلو استیل ورق پلکسی و حروف استیل را با هم مخلوط می کنند و این کار باعث می شود زیبایی، نور پردازی و جذابیت تابلو چند برابر شود.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا