بررسی تلویزیون شیائومی 4K

شرکت شیائومی از صفحه نمایش تخت برای این مدل استفاده کرده است که دارای تنوع رنگ فراوان بوده و تصویر را با بهترین کیفیت برای کاربر نشان می دهد. این دستگاه بر روی دو پایه قرار دارد که در وسط قرار دارند و همچنین این تلویزیون از پلاستیک درجه بک با کیفیت بسیار بالا ساخته شده که موجب استحکام تلویزیون می شود.

این دستگاه از تیونرهای DVB-C و DVB-T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه های آنالوگ و دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند.

شرکت شیائومی از 3 پورت USB و 3 پورت HDMI برای این محصول استفاده کرده است. حالتی از طراحی که امروزه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته، نصب تلویزیون به دیوار است که شرکت شیائومی این توانایی را برای این محصول قرار داده که کاربر می تواند آن را بر روی میز و حتی با نصب به دیوار مورد استفاده قرار دهد، RF ، خروجی هدفون و اپتیکال از سایر فناوری های به کار رفته در این تلویزیون به شمار می رود.

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در تلویزیون شیائومی وجود دارد، داشتن کیفیت بسیار خوب تصاویر و نمایشگر آن است. شرکت شیائومی در این محصول از صفحه تخت و فناوری LED بهره برده است و با رزولوشن بالای 2160×3840 توانایی خلق تصاویر را با کیفیت بسیار زیادی داراست.

همانطور که در بالا گفته شد، این محصول تصاویر را با کیفیت 4K برای کاربر به نمایش می گذارد که با وضوح خیره کننده و همچنین نمایش تصاویر با کیفیت و جزئیات بالا نهایت رضایت را در کاربر به وجود می آورد. کمپانی شیائومی در این محصول از فناوری MEMC استفاده کرده است که توانایی پردازش سریع صحنه های سریع و هیجان انگیز را دارد و آنها را صاف و واضح پخش می کند.

شرکت شیائومی در این مدل توانسته با استفاده از روشنایی مناسب و بالا این امکان را فراهم کند که وقتی نور طبیعی به صفحه نمایش دستگاه بتابد کاربر به راحتی می تواند تصاویر را با نهایت کیفیت تماشا کند. بنابراین خرید تلویزیون شیائومی یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن سینمای هوشمند می باشد.

خرید تلویزیون شیائومی

طراحی تلویزیون۴۳ اینچ شیائومی بسیار زیبا و شیک است. حاشیه ها، بدنه و پایه های این تلویزیون از جنس فلز هستند و بسیار با کیفیت ساخته شده اند.  پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار دارند و فضای کافی برای قرار گرفتن ساندبار جلوی تلویزیون را در اختیار شما قرار می دهند.

حاشیه های صفحه نمایش این تلویزیون باریک هستند و باعث می شوند تا روی تصویر در حال پخش تمرکز کنید. ضخامت کلی تلویزیون نیز باریک است و طراحی مدرن و زیبایی دارد. صفحه نمایش این تلویزیون تخت است و جزو تلویزیون های صفحه تخت محسوب می شود و برای نصب روی دیوار کاملا مناسب است. شما می توانید با خرید پایه دیواری تلویزیون به راحتی آن را روی دیوار نصب کنید. این تلویزیون در سایز های 32، ۴۳ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ تولید می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و ابعاد محیط خانه خود آن را انتخاب نمایید.

 بهترین تلویزیون شیائومی

تلویزیون 55 اینچ هوشمند اندروید 4K یکی از محبوب ترین دستگاه های حال حاضر است. این محصول به ویژه برای علاقه مندان به سینما و علاقه مندان به بازی یا کسانی که می خواهند همه دستگاه های هوشمند را در زندگی روزمره داشته باشند ساخته شده است. این تلویزیون موتور گرافیکی پیشرفته ای مجهز است که وضوح تصویر را تضمین می کند و اجازه نمی دهد جزئیات بیشتری از دست بدهید.

با عملکرد حرکتی روان، تلویزیون 55 اینچ وضوح کامل حرکت را در سرعت بالا برای انتقال، صحنه های اکشن و مسابقات ورزشی به شما ارائه می دهد. این برند دارای 2 بلندگوی استریو 10 واتی می باشد که صدا را با قدرت بالایی پخش می کند. تلویزیون اکنون یک دستیار Google بی همتا دارد که به شما امکان می دهد راحت تر دستگاه های هوشمند خود را در زندگی روزمره بگنجانید.

در ادامه، تلویزیون دارای یک پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی 2 گیگابایتی رم و 8 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی برای نصب برنامه های مورد علاقه شما است. حافظه داخلی با ظرفیت بالا با 2 گیگابایت رم به مراه 8 گیگابایت رام می باشد که بدین معنیست: سیستم عامل بخشی از حافظه را اشغال می کند بنابراین ظرفیت موجود واقعی کمتر از کل ظرفیت ذخیره سازی مشخص شده است.

آخرین نسخه به شما امکان می دهد برای لغو به روزرسانی خودکار رام، گزینه بروزرسانی هوشمند را غیرفعال کنید ولی توصیه می شود آن را فعال کنید. برای بهبود خدمات و درک بهتر سیستم هوش مصنوعی، برخی از برنامه های موجود به طور خودکار به روز می شوند.

خروج از نسخه موبایل