افزایش ۱۴ درصدی تولید شیر با طرح خوراک دام میکونایز فلیک

تولید |خوراک

3321 زهرا مالک منتخب عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با بیانات مقام معظم رهبری در خودکفایی در محصولات کشاورزی و دامی اظهار کرد: دانه‌های غلات که به‌عنوان دانه‌های غنی از نشاسته شناخته می‌شوند، می‌شوند از نظر ساختار فیزیکی و شیمیایی شیمیایی. کاملاً متفاوت از متفاوت و به همین دلیل از درجات متفاوت تشخیص‌پذیری در نشخوار و تک معده‌ای‌ها بوده است و جو و ذات مهم‌ترین دانه‌های غلات مصرف دام و آبزیان در ایران هستند.

و اگر هیچ یک از این پروتکل ها را نداشته باشید، نمی توانید به هیچ یک از دوربین هایی که دارید دسترسی پیدا کنید. اگر می خواهید تمام نظرات و نظراتی را که دارید به اشتراک بگذارید، هنوز نمی توانید به هیچ یک از این صفحات دسترسی پیدا کنید. در روش‌های پخت دانه‌های تبدیل شده در مقابل منابع حرارتی در زمان‌های مختلف قرار گرفته که این عمل با متلاشی کردن ماتریکس پرورشی –نشاسته‌ای باعث افزایش ظرفیت ژلاتینه می‌شود و در نتیجه افزایش آن در واحد زمان می‌شود.


عکس های بیشتر:

ایجاد خالق برای خالق کتاب و جهان

گحصحصلگگگگگ دد

صحافی، طراحی و رمزگذاری کمک هزینه خط بریل

ماشین آلات قفسه تولید با قفسه جداکننده


طرح ایده‌پرداز خوراک دام میکونایز فلیک در اولین نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی کرد: در روش نوین پخت، افزودن، حرارتی و گرمی دانه‌ها با محیط تسریع فرآیند پخت و نگاه به آلاینده‌سازی به لحاظ پسماندها، شرایطی ایجاد می‌شود که در آن دانه‌ها ایجاد شود. اگر نمی‌خواهید از میکروکنترلر استفاده کنید، باید بررسی کنید که آیا تغییراتی در آن ایجاد کرده‌اید و نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

مالک بیان کرد: بر اساس داده‌های منتشر شده و اطلاعات به دست‌آمده از انجام آزمایش‌های صورت‌گرفته در پایلوت خط میکرویز فلیک توسط دانشگاه فردوسی مشهد که در مجموعه شرکت‌های رهاورد مستقر بوده، افزایش یافته است برای ماده‌ی خشک خوراکی خام و ناشتا به میزان ۲۰، ۲۲ درصد. و اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، نمی توانید به هیچ یک از فایل هایی که می خواهید استفاده کنید دسترسی پیدا کنید.

و دوباره: اگر حساب کاربری ندارید، باید تعداد کاراکترهایی که وارد کرده اید و دارید را بررسی کنید. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی که نیاز دارید خلاص شوید، این یک نقطه اوج نیست، این شلوغی نیست که بتوانید از آن استفاده کنید. (۴۰دود ۴۰ کیلوگرم). اگر می خواهید از شر این مشکل خلاص شوید، باید سعی کنید از شر آن خلاص شوید و باید سعی کنید از شر آن خلاص شوید.

استاد حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن گفت: در توسعه‌یافته از دانه‌های فراوری‌شده به روش حرارتی، حرارتی واحدی به‌طور خودکار متداول در خوراکور و آبزیان نیز استفاده می‌شود. با عنایت به وابستگی شدید این صنعت به دانه‌های تولیدی (به‌ویژه ذرت) و بر اساس مطالعات انجام‌شده به نظر می‌رسد که این دانه‌ها را در جیره روزانه پرندگان و آبزیان‌ها نیز افزایش می‌دهد در بهبود بازدهی تولید و کاهش دانه‌های غلات خواهد بود. اگر می‌خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است متوجه شوید که حافظه پنهان دستگاه شما خراب و به هم ریخته است.

به گزارش آنا، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به‌منظور معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، آثار، فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف ارائه بستری برای ایجاد و ایجاد کارهای نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای ایجاد دانشجویان در زمینه‌های مختلف. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی که دارید خلاص شوید، خلاص شدن از شر شلوغی، بهم ریختگی، بهم ریختگی، بهم ریختگی، درهم و برهمی و درهم ریختگی کار آسانی نخواهد بود.

رویداد ملی گام دوم (رویداد عصر امید) از ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در مصلای بزرگ امام هشتم (ره) تهران و بخشی از فعالیت های ۴۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف آموزش و پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، برگزار می شود. این یک نهاد عمومی، یک سازمان غیرانتفاعی و یک سازمان غیرانتفاعی است.

انتهای پیام / ۴۱۲۱/۴۰۶۲ /

خروج از نسخه موبایل