“افزایش ظرفیت “کیفی استاندارد” یا افزایش “اسمی و کاغذی” مسئله این است؟

عسنا/سمنان رئیس سازمان نظام پزشکی کیشور با اشاره به توسعه مراقبت های پزشکی در کیشورمان در دوران انقلاب اسلامی گفت: از زمانی که 5000 پزشک خارجی در ایران داشتیم به جایی رسیدیم که امروز 4000 بیمار به ایران می آیند. برای درمان هر سال، یا بیش از 6000 دانشجوی پزشکی خارجی در آنجا وجود دارد.

دکتر محمد رییس زاده گفت: برخی از مردم و جامعه پزشکی می خواهند که دست روی صورتشان بگذارند.

وی با بیان کے کے کے کے کے کے کے در تشہیهای بہیں به کے جان انسان ها محمــد تصریح کرد: بایــکیفیت کہ است و هرکس عن کریم به سلامت ردوم است و هرکس عن کہلہ تا قیام است.

وی با انتقاد از لزوم افزایش ظرفیت دارو افزود: ظرفیت فعلی دارو افزایش نمی یابد، اما ظرفیت دارو جدید نیست، اما ظرفیت دارو از نظر کیفی متناسب با استانداردها است. از دنیا و ظرفیت اسمی و کاغذی است».

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت و جامعه پزشکی در هیچ مقطعی با افزایش ظرفیت مخالفت نکردند، خاطرنشان کرد: باید هرکقدر می توانم را باید داد داد داد.

رئیس سازمان نظام پزشکی کیشور افزود: نباید در هر شهر و روستایی که دانشکده افتتاح می کنیم و در آنجا به دانش آموزانی که معلم را ندیده اند و مریض را ندیده اند، اینگونه باشیم. के अक्षा प्रवर्ष्ट मी देही؟

دکتر رییس زاده با بیان اینکه نوع سیاستگذاری بر سرعت جامعه پزشکی حاکم است، تاکید کرد: در حوزه پزشکی بین یکسالگی و 40 سالگی ارتباطی وجود ندارد بلکه یک فرآیند است. که قبلا شروع شده بود و ما اکنون اثرات آن را می بینیم.”

وی ادامه داد: وزیر بهداشت تنها وزیری است که چندین سال مسئولیت آموزش و پرورش را برعهده دارد و با تخصص خاص و درک عمیق موضوع، دغدغه راه حل و راه حل را دارد.

رئیس سازمان نظام پزشکی کیشور گفت: کیک من علی‌ها می‌دهم به آن مناظر است که کیشور کیشر که جوان نکبه به کاک کافی دارد، اما به تشییع‌های کیشر وارد نیم‌شوند. به قاعدة قابل على تعليقة فوق تحميل است اما به تحدههاي فوك تحميلة ورود نميكنند.

دکتر رییس زاده گفت: من فقط به شما هشدار می دهم اما می ترسم مشکلی پیش بیاید و با شما مشکلی پیش بیاید.

وی ادامه داد: شعر با عنوان «افزایش ظرفیت در ذهنت» را می خوانی و فکر می کنی تمام مواردی که می گویم با این ماشین حل می شود در حالی که اگر ظرفیت را به 100 برسانی پزشکان از تخصص قلب بالاتر نمی روند. جراحی یا کودکان.

رئیس سازمان نظام پزشکی کیشور با بیان اینکه جامعه پزشکی و مردم به هم نزدیک هستند، گفت: برخی افراد و جامعه پزشکی در مقابل هم قرار گرفته اند و به نظر می رسد هر مشکلی از سوی مردم ایجاد می شود. به دلیل کمبود پزشک است.»

دکتر رییس زاده افزود: تبعات این كر سخرودگی، تبعات و سیل کیلیں کیمیکی و آن معدل است ک دیر بیسیک بری عملهای جریکی شود نیم تودیر شود.

وی نظام سلامت را یکی از بازوهای توانمند جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: بدون شک این بازوی قدرتمند دشمنانی نیز دارد، بنابراین هجمه هایی که گاه از جریانات مختلف به جامعه پزشکی وارد می شود کسانی هستند که قدرت این عنصر را دارند. کیشور مخالف هستند.

رياس رياس عرض المزيد نيز بيسيكور يادآوي كرد: عده اي دونسته و ندانسته به اين شيـور دوشمني با جمعي بيسيك مي دمند و جاي بسي تاصف است ك بيك از مسيولان هم در آن ترايرا مي آفتند.

رئیس جمهور زاده با اشاره به خودکفایی کیشور در کیفیت آموزش و درمان تصریح کرد: اکنون تنها به پزشک خارجی نیاز نداریم و بیمار را به خارج از کیشور می فرستیم، بلکه 6 هزار و 500 پزشکی اروپایی، آمریکایی، آفریقایی و آسیایی داریم. دانش‌آموزان با هزینه خودشان.

وی افزود: این قابلیت محدود به زمانی نیست که پنج هزار پزشک خارجی به مکانی آورده شده و سالانه چهار هزار بیمار خارجی در کشور درمان شده اند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل