اعضای شورای شهر قزوین به تعهدات خود با مردم پایبند خواهند بود

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از قزوین ؛ اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در ششمین دوره ، امروز پنجشنبه ، پس از افتتاح و انتخاب رئیس ، نایب رئیس ، هیئت مدیره ، سخنگو و نمایندگان شورای شهر ، اولین جلسه رسمی خود را در فولکسال برگزار کردند.

فرج الله فصیحی رامندی در اولین جلسه رسمی شورای شهر قزوین گفت: از امروز مأموریت سختی بر عهده شورایاری هاست و امیدواریم به تعهدات و وعده های خود عمل کرده و رضایت مردم را جلب کنیم.

فصیحی رامندی گفت: با انتخاب هیئت مدیره ، در اولین فرصت موظف هستیم سرپرست شهرداری ، سپس شهردار و اعضای کمیسیون های بخش 100 و 77 را انتخاب کنیم تا کار شهر به نتیجه نرسد. پشت سر هم کند نشود

beeld_2021_8_5-15_43_5_990_cH3

وی با تشکر از خدمات سیاوش طاهرخانی شهردار و اعضای سابق شورای شهر قزوین اظهار داشت:. “

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور می شود: جلسات کارشناسی متعددی برگزار و بحث هایی انجام شد و امروز نظر نهایی را اعلام می کنیم تا او کار خود را آغاز کند.

وی گفت: برای نظارت باید فردی را از بین کارکنان شهرداری انتخاب می کردیم که در انتهای معاون شهردار برای سرمایه گذاری پیشنهاد شده بود.

رامندی از حمایت روزنامه نگاران و نقش آنها در اطلاع رسانی قدردانی کرد و گفت: ‘ما به روشن بینی و اطلاعات روزنامه نگاران در دوران مسئولیت خود نیاز داریم و از انتقادات و پیشنهادات رسانه ها برای ارتقاء موضوعات و افشای آنها استفاده خواهیم کرد. در جلسات عمومی شرکت کنید “فعال باش.

در این مراسم پس از رأی شورای شهر ، آقای سید مهدی کاظمی ، معاون سرمایه گذاری شهردار ، با اکثریت 9 رأی به عنوان سرپرست شهرداری قزوین انتخاب شد.

همچنین برای کمیسیون ماده 100 ، آقایان صلح جو ، چگینی ، حق شناس ، مهدیخانی و فاطمه اشدری ، برای کمیسیون ماده 77 ، خانم انتخاب شدند. تقوی و آقای اللهیاری ، فصیحی رامندی ، فرمانانی انتخاب شدند.

خروج از نسخه موبایل