استرچ فرودگاهی چیست؟

دستگاه استرچ فرودگاهی نام دستگاهی مشابه دستگاه استرچ پالت ولی در ابعاد کوچکتر می باشد. از این دستگاه جهت سلفون پیچی محصولات با ابعاد و وزن کم استفاده میشود. شروع کارکرد این دستگاه ها در فرودگاه های جهت سلفون پیچی چمدان ها و بسته های ارسالی بود. دلیل نام گذاری این دستگاه به نام سلفون پیچ فرودگاهی هم همین مورد بوده است.

عملکرد این دستگاه دقیقا مشابه استرچ پالت بوده، تنها تفاوت این است که اینجا پالت وجود ندارد و قسمتی از سلفون به شاخک های نگهدارنده استرچ فرودگاهی متصل میگردند. کار اصلی این شاخک ها نگهداری محصولات با ابعاد متغییر می باشد. شاخک ها حالت کشویی جمع و باز میشوند و امکان تنظیم آن برای محصولات مختلف وجود دارد. از نظر ارتفایی بسته به محصول مشتری این دستگاه در مدل ثابت و متحرک ساخته میشوند. منظور اگر ارتفاع محصول بیش از 50 سانتی متر باشد نیاز به حرکت بالا و پایین سلفون می باشد.

انواع دستگاه استرچ فرودگاهی

استرچ پیچ های فرودگاهی از نظر کلی انواع مختلفی ندارند و در کل تفاوت آنها در ابعاد و طراحی از نظر ابعاد محصول مشتری می باشد. تنوع در طراحی به گونه ای است که در برخی مدل ها امکان تنظیم سرعت چرخش و حرکت سلفون وجود دارد ولی در برخی مدل ها با یک سرعت ثابت در حال گردش می باشد.

خروج از نسخه موبایل