فرهنگ و هنر

ارائه پروژه ملی پژوهشی آسیب‌شناسی آموزش مجازی

به گزارش خبرگزاری محلی آنا از شهرکرد ، پروژه تحقیقاتی آسیب شناسی ملی آموزش مجازی به گفته شریک دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر محمدمهدی طهرانچی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، معاون علمی ، مهندسی و کشاورزی ، رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی ، رئیس مرکز مطالعات ، طراحی و تعالی علوم انسانی و هنر و دیگر مدیر ارشد علوم انسانی اسلامی دانشگاه آزاد ، نامزد بیژن خلیل مقدم ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پردیس لردگان به عنوان تسهیل کننده پژوهش.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان در این نشست گفت: پروژه های ملی مطالعه آسیب شناسی آموزش مجازی شامل چهار گزارش علمی و 60 اینفوگرافیک است که تأثیرات منفی آموزش مجازی ، میزان پذیرش و کاربرد آموزش مجازی ، میزان رضایت و سواد مجازی کاربر را بررسی کرده و مجموعه ای خلاقانه از آنها ارائه کرده است. راه حل ها استفاده کننده از این پژوهش ملی ، معاون علوم انسانی و هنر انجمن مرکزی دانشگاه آزاد اسلام است و در آگوست 2016 آغاز و در ژوئن 1400 به پایان رسید.

بیژن خلیل مقدم افزود: “این مطالعه ، در شناسایی بزرگترین ضررهای آموزش مجازی در دانشگاه آزاد از طریق روش معدن ، راه حل های مختلفی را ارائه کرده است که اغلب بر اساس” خلاقیت. هماهنگی انسانیت و زیبایی هنری و افسران روابط عمومی در گروه دانشگاهی

وی در مورد معرفی پروژه گفت: در مرحله اول ، 280 مقاله مصاحبه در نرم افزار MAX.QDA 2020 ارائه شد و از طریق سه مرحله کد باز ، محوری و انتخابی ، کد 1.093 تا زخم ها و کد 396 برای راه حل ها مشخص شد. و طبقه بندی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پردیس لردگان ادامه داد: یک پرسشنامه از نوع لیکرت برای اعتبار مدل تحقیق و اولویت بندی آسیب ها طراحی شد و 49 نمونه به گروه های دانشگاه ارسال شد که 690 پاسخ دریافت کردند. همچنین برای تأیید و اندازه گیری س questionsالات ارسال کردیم. سطح پذیرش کاربر و استفاده از آموزش مجازی و دریافت 508 پاسخ. بخش بزرگی از نمونه با کمک نرم افزار SPSS20 و Excel مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و پیشنهادهایی برای بهبود چهار مرحله بستر ، اجرا ، نظارت و ارزیابی ، نظارت و ارائه ارائه شد. پشتیبانی و ارتقاء و توسعه مبتنی بر وفاداری کاربران.

خلیل مقدم یادآور شد: دکتر محمدمهدی طهرانچی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، نتایج تحقیقات مربوطه را بررسی کرد ، ادامه مراحل بعدی در پروژه های لازم را مد نظر قرار داد و بسیاری از مسائل مربوط به بخش سایبری ، از جمله توسعه فناوری اطلاعات ، ارتباط با نسل جدید را برجسته کرد. ، یک ابزار ICT جدید ، نقش کرونا در آموزش و پرورش. تغییر فناوری مجازی ، یادگیری الکترونیکی ، دانشگاه ها به عنوان بازیگران فعال در یادگیری الکترونیکی و یادگیری ایمیل ذهنی.

انتهای پیام / 4121 /4062 /

دکمه بازگشت به بالا