ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه تیمهای سحاب به ۱۳۰ هزار گردشگر

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه به اعضای جوان تیم های سحاب به 130 هزار گردشگر در سراسر کشور در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش بیگ نیوز، دکتر محمد گلفشان وی با اشاره به فعالیت اکیپ های 2 نفره سحاب در ایام نوروز در مناطق پرتردد و پرخطر گردشگری گفت: از ابتدای بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی تاکنون 130 هزار گردشگر در سراسر کشور مهیا شده اند. خدمات امدادی و بشردوستانه.» تیم های سحاب از آنها بهره مند شدند.

وی با اشاره به استقرار تیم های سحاب در نقاط آسیب پذیر و پرتردد مناطق ساحلی، گردشگری و فرهنگی افزود: ارائه خدمات امدادی، ایمنی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و زیست محیطی توسط تیم های سحاب انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جمعیت هلال احمر گل فشان، وی با اشاره به فعالیت اکیپ های سحاب به صورت سیار گفت: ارائه هشدارهای ایمنی به مسافران در خصوص نقاط پرخطر و نقاط آسیب پذیر، شرکت در غربالگری و ارزیابی سلامت مسافران نوروزی. نصب تابلوهای هشدار ایمنی و امدادی فعالیت مکان ها و جاده های پرخطر، ارائه خدمات بشردوستانه زیست محیطی پیشگیرانه و اجتماع محور و همچنین ارائه خدمات کمک های اولیه به مسافران از جمله فعالیت های اعضای جوان تیم سحر است.

لازم به ذکر است بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافران نوروزی از 25 اسفند ماه 92 آغاز و تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل