اجرای ۲۴۰ برنامه فرهنگی و هنری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی خراسان شمالی

سیانا / خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای ۲۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد ریال در تابستان امسال در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد.

تقی صادقی، ۲۶ تیرماه، در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار می‌شود، در طول دهه امامت و ولایت اظهار کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری ایجاد نشاط و آسیب‌های اجتماعی در بین مردم به ویژه است. یوحنا و جان باپتیست.

وی با اشاره به اینکه در پایش نحوه اجرای طرح‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی ۳۴ طرح در نظر گرفته شده است، بیان می‌کند: از این تعداد ۲۲ ​​طرح فرهنگی، ۱۰ طرح هنری و ۲ طرح قرآن و رت در حال برگزاری است.

وی کرد: موسسات فرهنگی و هنری آفرید، تجسم اندیشه آفتاب، نغمه سهره شرق، آفتاب هشتم شهر بخت، تجسم اندیشه آفتاب، امتداد فرهنگ اردیبهشت، عمیق، فردای بهتر، تجسم اندیشه آفتاب خراسان، موسسه بنیاد نهج البلاغه، همایش فرزندان موفقیت اترک. این لیستی از ویژگی هایی است که می توان از آنها برای ایجاد و نمایش تعدادی صفحه استفاده کرد که می توانید از آنها برای ایجاد صفحه نمایش خود استفاده کنید.

جشنواره‌های فرهنگی و هنری، جشن‌های مردمی، نشاط اجتماعی، مسابقات فرهنگی و هنری، طرح‌های توانمندسازی زنان خانه‌دار، طرح‌های آموزش سواد رسانه‌ای، طرح بخشی اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در مناطق محروم و… قادر به اتصال به هیچ یک از محبوب ترین سایت های جهان، از جمله سالن های شهر یا شهر نیست.

و اگر می خواهید: ۲ غ غ غ ی ی………

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان خرسندی از برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی افزودن: تابستان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری با شهرستانی که می‌بینید.

صادقی تصریح کرد: تلاش ما در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری و توجه به جامعه آسیب دیده از جمله جامعه فرهنگ و هنر است.

تو چی هستی؟ توصیه می شود از هیچ یک از ابزارهایی که ایجاد کرده اید و می خواهید به آن متصل شوید استفاده نکنید.

انتهای ییم

دکمه بازگشت به بالا