آیین پرشکوه تشییع پیکر 25 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در اصفهان

در آیین تشییع باشکوه 25 شهید تازه کشف شده دفاع مقدس به دستان فهیم، قدرشناس و استاندار استان اصفهان، مردم شریف و فهیم در راستای میثاق با بنیانگذار کبیر. انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قائم مقام او مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسته بودند، عاشقانه و مشتاقانه تمام دارایی خود از جمله عزیزترین فرزندانشان را به آنها دادند. نظام مقدس جمهوری اسلامی به طوری که دشمن حتی نمی توانست فکر حمله به این موجود مقدس را در ذهن خود محاسبه کند.

در این مراسم با حضور سید رضا مرتضوی – استاندار اصفهان – آیت الله طباطبایی نژاد – نماینده ولی فقیه و قبل از جمعه اصفهان، آیت الله مهدوی – نماینده مردم استان در شورای کارشناسان – معاونین استانداری فرماندار اصفهان، مدیران ستادی و خطی استان و خیل مردم پرشور و متخاصم مردم شریف اصفهان برگزار شد.

استاندار اصفهان در این آیین با تشریح تفصیلی موفقیت نظام مقدس IR ایران ایشان در عالم این نظام ولایت الهی از شهادت به عنوان پلی معرفتی با محوریت مؤلفه های ایثار و ایثار یاد کردند که اساس آن انعقاد قراردادی فوق العاده سودمند برای مخلوق در تعامل با خالق است. این چیزی است که می تواند بشر را به کمال مطلق و عالی برساند. شهدا نماد بارز آیه شریفه هستند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

خبرنگار:

مینا عباسپور

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

خروج از نسخه موبایل