آموزش کاشت ناخن به روش ساده

به دلیل استقبال زیاد خانم ها در زمینه کاشت ناخن، بسیاری به این فکر افتادند که وارد این حرفه شده و مهارت های لازم را در زمینه آموزش ناخن بیاموزند. اما قبل از ورود به این خط، باید صفر تا صد آن را از یادگیری هنر ناخن گرفته تا بازار کار در کشورهای دیگر بدانید و با چشمانی باز تصمیمی آگاهانه بگیرید. بنابراین، اگر می خواهید کاشت ناخن را یاد بگیرید و یاد بگیرید و می خواهید قبل از ورود به این رشته، تمام اطلاعات لازم در مورد این کار را بدانید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

امروزه ناخن های مصنوعی یکی از فعال ترین و محبوب ترین خطوط زیبایی هستند.

با ظهور مدل ها، روش ها و مواد جدید، محبوبیت این خط افزایش یافته است.

جراحی کاشت ناخن تقریباً محدودیت سنی ندارد و افراد را از دختر پانزده ساله تا مادربزرگ هشتاد ساله جذب کرده است. مشتریانی که به زیبایی ناخن های دست و پا اهمیت می دهند، از زنان خشن گرفته تا بسیار متواضع هستند و این بازار را هر روز از سال داغ می کند.

چرا آموزش ناخن؟

امروزه بسیاری از زنان در بازار کار با مشکلاتی مواجه هستند که آنها را در آستانه خروج از سیستم کارفرمایی قرار داده است.

سه دلیل اصلی عبارتند از:

وضعیت اقتصادی جامعه و خانواده و اهمیت استقلال مالی.

محدودیت در سیستم های کارکنان و عدم امنیت شغلی.

عدم ارتباط بین تجربه تحصیلی یک فرد و وظایف محول شده در محل کار.

اولین توصیه ما به شما این است که از انجام صحیح و تئوری آموزش کاشت ناخن اطمینان حاصل کنید، زیرا آموزش به تنهایی شما را برای ورود به این بازار کار جذاب آماده نمی کند و آموزش کاشت ناخن باید با ورزش همراه باشد و باید توسط و تحت نظارت انجام شود. یک مربی بازار کاشت ناخن بسیار جذاب و پر از مشتریان متنوع است، اما تنها ناخن‌کارانی که آموزش‌های حرفه‌ای و تمرینی را زیر نظر مربیان مجرب گذرانده باشند، بخش مهمی از این بازار خواهند بود. در غیر این صورت به جای اینکه به این بازار بیایند و از درآمدی چند برابر حقوق کارمندان بهره مند شوند، فقط برای خود پس انداز می کنند و به جیب افراد سودجو می اندازند.

ابزار و وسایل لازم برای کاشت ناخن

سوهان برقی

سوهان دستی

ست سر سوهان مانیکور

سر سوهان‌الماسه استوانه

سر سوهان الماسه استوانه سر گرد

دستگاه uv

عقب زن

نیپر

قلم وان بال

قلم تخت

قلم کار با ژل

کاتر تیپ

فرمر

قالب کاشت

ابزارهای طراحی ناخن

ست قلم طراحی

کروم

شوگر

فویل

ژل طراحی

پولک

نگین

اکلیل

اصول آموزش ناخن

هنگام یادگیری در مورد کاشت ناخن، چند قانون اساسی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

شکل ناخن ها را بشناسید

برای تبدیل شدن به یک تکنسین ناخن حرفه ای، ابتدا باید اصول اولیه ناخن را بدانید.

شناخت ساختار ناخن یکی از مهم ترین مراحل سوهان دادن ناخن است که باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود.

آموزش های صحیح در این مقاله برای یادگیری سطوح پیشرفته تر آموزش رشد ناخن بسیار کمک کننده و مفید خواهد بود.

آشنایی با ابزار و مواد ناخن

وقتی ساختار ناخن را شناختید، وقت آن است که با ابزار و تجهیزات و نحوه استفاده از هر یک از این ابزارها آشنا شوید.

در هر دوره آموزشی باید به طور کامل با ابزار کار آشنا شوید و نحوه استفاده از ابزار و نحوه استفاده صحیح از ابزار را بیاموزید. هنگامی که ابزار کار خود را بشناسید، کار با آن ابزار برای شما آسان تر خواهد بود.

مراحل آموزش کاشت ناخن

کاشت ناخن از چندین مرحله تشکیل شده است که برخی از آنها در همه کاشت ها مشترک است.

به طور کلی مرحله کاشت ناخن شامل 4 مرحله است.

زیر سازی

مواد گذاری

سوهان کشی

طراحی ناخن

همانطور که در بالا ذکر شد، روش های مختلفی برای استفاده از ناخن وجود دارد که در همه چیز رایج است.

اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت اصولی و صحیح یاد بگیرید، همه کاشت ناخن برای شما آسان می شود. در زیر در مورد این مراحل توضیح می دهیم.

مرحله اول: زیر سازی

نصب اولین مرحله و یکی از مهم ترین مراحل در کلیه نصب های ناخن می باشد.

اگر فونداسیون را درست انجام ندهید، ممکن است در آن لحظه روی کیفیت نهایی کار شما تأثیری نداشته باشد، اما پس از مدت کوتاهی شاهد افتادن ناخن مشتری خواهید بود. زیرساخت از چند مرحله تشکیل شده است:

مانیکور خشک:

مانیکور خشک اولین بخش از پایه استفاده از ناخن است.

در دوره آموزشی با ابزارهای مورد استفاده در این سطح و نحوه استفاده موثر از آنها آشنا خواهید شد. اگر نواحی تمرینی به درستی تعریف نشده باشند یا آنها را رعایت نکنید، مشکلاتی مانند ایجاد زخم در اطراف ناخن یا بریدگی روی بستر ناخن و یا افتادن ناخن کاشته شده به وجود می آید که بر روی نهایی تاثیر می گذارد. نتیجه ناخن عملکرد و بازگشت مشتری

خراشیدن سطح ناخن:

در این مرحله همانطور که از نامش پیداست باید روی سطح پوسته ناخن مشتری یک خراش ایجاد کنید.

این کار به دو منظور افزایش چسبندگی بین مواد و ناخن و حذف چربی ها از سطح ناخن انجام می شود. برخی از اقوام این کار را با نازک کردن ناخن های مشتری اشتباه می گیرند و همچنین در تمرینات خود به دانش آموزان آموزش های اشتباه می دهند. نازک شدن کوتیکول مشتری و آسیب به کراتین کوتیکول باعث ایجاد مشکلاتی در حین کاشت می شود.

مرحله دوم. مواد گذاری

با یادگیری صحیح اصول اولیه فیکس کردن ناخن می توانید به راحتی تمامی گرافت ها را انجام دهید. نکات مهم در انتخاب مصالح، شناخت مصالح کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد می باشد. شناخت ابزار و نحوه استفاده از آنها نیز در این مرحله موثر است، زیرا اگر به درستی آموزش قلم کاشت و نحوه استفاده صحیح از آن را ندیده باشید، استفاده از متریال را با مشکل مواجه خواهید کرد. مادیت‌سازی چند مؤلفه دارد:

انتخاب قلم مناسب:

با شناخت کامل قلم می توانید از قلم مناسب برای سوهان زدن ناخن استفاده کنید. اندازه قلم (تخت یا قطره اشکی) و ناخن می تواند بر این انتخاب تأثیر بگذارد.

نحوه صحیح برداشتن مواد:

برداشتن مواد نیز تأثیر زیادی بر روی جایگذاری مواد دارد، زیرا برداشتن نامناسب باعث چسبیدن مواد به کناره قلم می‌شود و قرار دادن مواد را دشوار می‌کند.

غلظت مواد:

دانستن تراکم صحیح مواد و نحوه دستیابی به این تراکم در استفاده از مواد پودری بسیار مفید است و می تواند بر روی نتایج مرحله بعدی و حتی نتیجه نهایی کار تاثیر بگذارد.

نحوه مواد گذاری :

قرار دادن صحیح مواد و حرکت دادن قلم بسیار مهم است. دوره آموزشی باید نحوه صحیح نگه داشتن قلم و نحوه درست کردن سطح ناخن را به شما آموزش دهد.

ضخامت مواد گذاری:

ضخامت صحیح مصالح تاثیر زیادی در کاهش (برنامه ریزی) مرحله بعدی و نتیجه نهایی کار دارد.

نکات فوق اصول صحیح استفاده از مطالب آموزش داده شده در دوره مقدماتی ناخن می باشد. برای تبدیل شدن به یک هنرمند ناخن، یادگیری و تسلط بر تمام اصول بالا با نکات کلیدی مهم است. یک چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که آموزش فقط نیمی از نبرد است. بسیاری از جلسات آموزشی با مربی یکی از مهم ترین بخش های آموزش است و آموزش شما را کامل می کند.

مرحله سوم: سوهان کشی

در این مرحله با استفاده از سوهان برقی و سر سوهان مخصوص شکل نهایی ناخن درست می شود. تحویل شامل مراحل زیر است:

از بین بردن ناهمواری ها:

بهتر است در مرحله اجرا دقت کنید که سطح ناخن ناصاف نباشد اما در حین آماده سازی یا در ابتدای کار ممکن است بعد از زدن مواد ناهمواری سطح ناخن ظاهر شود. بایگانی کردن با هد فایل صحیح (سر فایل استوانه ای الماسی یا سر فایل مخروطی الماسی) در این مرحله از بایگانی این بی نظمی ها را برطرف می کند. در دوره آموزشی نحوه انتخاب صحیح سوهان، زاویه صحیح سوهان به ناخن و نحوه صحیح نگه داشتن سوهان را خواهید آموخت.

دورگیری:

در این مرحله مواد روی ناخن دور سوهان سوهان می خورند و در صورت ناهمواری آن را جدا می کنند. انتخاب سر سوهان مناسب و زاویه صحیح سوهان نکته مهم آموزشی است که در صورت عدم انجام صحیح باعث ایجاد زخم در پوست اطراف ناخن و یا وجود برآمدگی در اطراف ناخن می شود.

ایجاد فرم نهایی روی ناخن:

در این مرحله از سر سوهان الماس استوانه ای شکل برای ایجاد فرم نهایی ناخن استفاده می شود.

با ساختن شکل صحیح روی ناخن و زاویه و جهت صحیح سوهان ناخن می توانید این شکل را به دقت و زیبایی ایجاد کنید. مراقب باشید که در این مرحله باید رد حذف نصب را از برنامه حذف کنید.

فرم دهی:

شکل دهی با استفاده از فایل دستی انجام می شود.

دانستن انواع شکل ناخن، نحوه صحیح نگه داشتن سوهان، زاویه صحیح سوهان ناخن و میزان ارائه هر شکل نکاتی برای آموزش این مرحله است.

از بین بردن ناهنجاری های احتمالی:

این آخرین مرحله کاشت ناخن است.

در این مرحله به کمک سوهان کاغذی بی نظمی های احتمالی روی سطح ناخن را برطرف کرده و شکل نهایی ناخن را ایجاد کنید. به جز موارد ذکر شده، در این مرحله آثار پرونده دستی و سر فایل الماس استوانه ای نیز حذف می شود.

آموزش کاشت ناخن: مرحله 4: طراحی ناخن

مرحله طراحی آخرین مرحله کاشت ناخن است.

اهمیت این مرحله بستگی به نیاز و سلیقه مشتری دارد.

گاهی می توان با استفاده از یک تاپ براق ساده کاشت ناخن را تکمیل کرد، گاهی مشتری درخواست طراحی می کند و بر اساس درخواست او ناخن های او را بر اساس رنگ و طرح مورد نظر او طراحی می کنید.

نکات مهم در آموزش کاشت ناخن

در آموزش کاشت ناخن علاوه بر مراحل ذکر شده نکات مهم و موثر دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

انواع شکل ناخن

شناخت انواع شکل ناخن و نحوه درست ساختن آنها یکی از نکات مهم آموزش کاشت ناخن است.

شما به عنوان یک ناخن کار باید انواع فرم های ناخن را بشناسید و بتوانید آن ها را ایجاد کنید تا بتوانید شکل دلخواه مشتری را ایجاد کنید. اما نکته مهم در این زمینه شناخت شکل و همچنین دانستن فرم مناسب است تا کندن و کاشت ناخن نتیجه نهایی را زیباتر کند.

روش صحیح لاک زدن

آموزش صحیح لاک زدن به شما کمک می کند تا لاک ناخن را با سرعت و دقت بیشتری بمالید و زمان زیادی طول نمی کشد تا لاک ناخن مشتری خشک شود. این مرحله همچنین به شما کمک می کند تا ژل ناخن را بمالید.

آشنایی با عوارض کاشت ناخن

در طول دوره آموزشی، شما باید در مورد مشکلات کاشت ناخن مانند تنگی هوا، علل افتادن کاشت ناخن، علل رشد قارچ ناخن، علائم قارچ ناخن، علل کاشت بدانید. ناخن ها و غیره را برای شکستگی شناسایی و ثابت کنید

شناسایی اصطلاحات ناخن

بخش مهمی از آموزش ناخن، شناخت مشکلات ناخن است.

با یادگیری این قسمت می توانید بیماری های ناخن را که باعث مشکلات ناخن کار می شوند شناسایی کرده و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنید. مطمئن شوید که فقط علائم را می شناسید، به مشتری بگویید که به پزشک مراجعه کند و از تجویز نسخه های درمانی خودداری کنید.

آشنایی با محیط کار

آشنایی با محیط کار یکی از موضوعات اصلی آموزش کاشت ناخن است که باید به آن پرداخته شود.

به عنوان یک تکنسین ناخن، باید بدانید که در محیط کاری خود چه اصول و توصیه هایی را باید رعایت کنید.

این اصول شامل تهویه مناسب، نور مناسب و ارتفاع مبلمان است.

اصول ضدعفونی ابزار و محیط

به عنوان یک تکنسین ناخن، باید اصول صحیح تمیز کردن ابزار و محل کار خود را بدانید.

در کار ناخن، ابزارها با پوست تماس پیدا می کنند و می توانند باعث آسیب شوند، بنابراین برای جلوگیری از گسترش عفونت، پس از هر مشتری، تمام ابزارها و سطوح کار باید ضد عفونی شوند.

دکمه بازگشت به بالا