آغاز فعالیت سرای نوآوری امنیت غذایی در شبستر/ شرکت‌های دانش‌بنیان پذیرش می‌شوند

در گفت‌وگو با آنا اعلام شد؛

نوآوری

سرپرست سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر اعلام کرد که به دنبال صدور مجوز مرکز نوآوری شهرستان شبستر مستقر در دانشگاه، سرای نوآوری امنیت غذایی نیز مجوز فعالیت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا به دنبال صدور مجوز مرکز نوآوری شهرستان شبستر مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی، سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر نیز مجوز فعالیت خود را از سازمان مرکزی این دانشگاه دریافت و فعالیت خود را آغاز کرد.

طرلان فرهوش سرپرست سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های مطلوب در این دانشگاه به‌دلیل وجود رشته‌های تحصیلی مرتبط در حوزه صنایع غذایی و توانمندی‌های این شهرستان از جهت وجود واحدهای تولیدی صنایع غذایی و قطب بودن در این زمینه، سرای نوآوری امنیت غذایی فعالیت خود را آغاز کرد و با استقرار بخش‌های مختلف، این سرا مقدمات لازم برای آغاز مأموریت‌های اصلی را مهیا می‌کند.

وی افزود: سرای نوآوری امنیت غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در ساختمانی به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع گشایش یافته و دارای فضای آزمایشگاهی و کارگاهی است.

سرپرست سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر از پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی وابسته به صنایع و همکاری با دو مدرسه مهارتی عالی صنایع غذایی، بسته‌بندی و انرژی را از فعالیت‌های آغازین این مرکز دانست.

فرهوش یادآور شد: ساختمان مرکز نوآوری شهرستان شبستر وابسته به پارک علم و فناوری استان آذربایجان‌شرقی و سرای نوآوری صنایع غذایی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در ساختمان دانشکده مهارت و کارآفرینی واقع در مجتمع شماره ۲ دانشگاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل