دستگاه حضور و غیاب TMF850؛ دستگاه محبوب کاربران

در مدت حدود 15 سالی که در بازار حضور غیاب کار می‌کنم، دستگاه حضور و غیاب TMF850 یکی از بهترین دستگاه‌هایی که می‌بینم اینقدر مورد توجه کاربران قرار گرفته و طرفدار داره. دستگاه حضور غیاب Timmy 850 الان دیگه تولید نمی‌شو، اما من تلفن‌های زیادی دارم که مشتری اصرار به خرید این دستگاه را دارد و با اینکه توضیح می‌دهیم این دستگاه دیگر از خط تولید خارج شده و شرکت تایم دستگاه‌های جایگزین بسیار با کیفیت تری روانه بازار کرده است، اما هنوز مصر به استفاده از این مدل است.

مشخصات دستگاه حضور و غیاب TMF850

Timmy 850 محصولی از شرکت تایمی (Timmy) و یک دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره با اثر انگشت و کارت است. این دستگاه با بهره‌گیری از الگوریتم های توسعه یافته، تشخیص چهره بسیار باکیفیت سریع و دقیق دارد و از این لحاظ یکی از بهترین سیستم‌های ورود و خروج بازار است. اگر چه در حال حاضر دیگر تولید نمی‌شود و نمونه‌های باکیفیت زیادی از همین شرکت به بازار عرضه شده است.

  • شناسایی با تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت
  • ثبت 1500 چهره، 5000 انگشت و کارت، 500,000 تردد
  • پردازنده چهار هسته‌ای 5 Ghz
  • دارای دو دوربین باکیفیت و دوربین مادون قرمز برای متعادل کردن نور محیط
  • صفحه نمایش 4.3 اینچ
  • پورت شبکه، وای فای و usb
  • دارای خروجی رله
  • قابلیت شناسایی چهره با ماسک

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد تایمی TMF-850 یک سیستم بایومتریک چندکاره است که قابلیت حضورغیاب و کنترل تردد را داراست. این دستگاه به کمک پردازنده A33 Quad Core Processor – 1.5 Ghz خود قابلیت شناسایی افراد به وسیله‌ی تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت را داشته و با بهره گیری از الگوریتم های توسعه یافته و با شناسایی سریع و دقیق، راحتی و امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دستگاه‌های جایگزین و مشابه Timmy 850

شرکت Timmy یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت حضور غیاب و کنترل تردد است که محصولات بسیار با کیفیتی تولید می‌کند و ویژگی بارز محصولات آن کیفیت بالا در کنار قیمت بسیار مناسب است.

هر دستگاهی تا یک مدت خدمات دارد و دستگاه حضور غیاب tmf850 نیز دیگر تولید نمی‌شود و اگر از جایی هم آن را پیدا کنید، به احتمال زیاد دستگاه باکیفیتی و نو را در اختیار نخواهید داشت و مهم‌تر آن مدت کمی می‌توانید از خدمات گارانتی و پشتیبانی آن استفاده کنید.

به جای آن می‌توانید از دستگاه های ساعت زنی هم خانواده و مشابه timmy استفاده کنید که جدیدتری بوده و کیفیت و مشخصات بالاتری خواهند داشت.

نکته بسیار مهم : دستگاه های حضور غیاب جدید timmy از هوش مصنوعی برای تشخیص چهره استفاده می‌کنند و شناسایی چهره قوی‌تری دارند.

 اینجا چند نمونه از بهترین محکصولات همرده و همخانواده این دستگاه را که از سایت bayofa برداشته‌ایم، معرفی می‌کنیم :

  • دستگاه حضور و غیاب Timmy-Ai06f : تشخیص چهره با هوش مصنوعی، دارای سنسور اثر انگشت و کارت، ظرفیت تعریف 5000 چهره و 10000 اثر انگشت، حافظه 500هزار تایی.
  • دستگاه حضور و غیاب Timmy-Ai07f: تشخیص چهره بسیار با کیفیت با هوش مصنوعی، امکان شناسایی چهره از فاصله دورتر، شناسایی با ماسک، شناسایی همزمان چند نفر، دارای سنسور اثر انگشت و کارت، ظرفیت تعریف 5000 چهره و 10000 اثر انگشت، حافظه 500هزار تایی، قابلیت اکسس کنترل.
  • سایر دستگاه‌ها : ai09f – aiface11 – ai21

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا