بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” borna.news ” در مورد مقاله ” بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز، سردار علي وليپور گودرزي رئيس پليس آگاهي پايتخت اظهار کرد: اواخر امسال، زن جواني به اداره چهارم پليس آگاهي مراجعه کرد و به  کارآگاهان گفت، دخترم 3 ماه قبل از شهرستان براي درس خواندن به تهران آمد؛ ولي دختر جوانم براي رفتن به دانشگاه از خوابگاه دانشجويي بيرون رفته اما ديگر بازنگشته و تلفن همراهش خاموش است؛ لطفا کمک کنيد.

وي افزود: پس از تشکيل پرونده در دايره چهارم پليس آگاهي (ويژه فقدان)  تيمي زبده از کارآگاهان راهي محل مورد نظر شدند و با بهره‌گيري از شيوه‌هاي کشف نوين جرم پي بردند، دختر جوان به دانشگاه مراجعه نکرده است.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در نخستين گام با اقدامات اطلاعاتي و بازبيني دوربين‌هاي مداربسته اطراف خانه فقداني متوجه شدند، دختر گمشده توسط يک مرد ميانسال با موهاي بور با شگرد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده است که همين سرنخ کافي بود تا کارآگاهان با روش‌هاي علمي مقصد فرار آنها  را در غرب تهران شناسايي کنند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: کارآگاهان در گام ‌بعدي با هماهنگي‌هاي لازم با مرجع قضائي  طي يک عمليات منسجم موفق به دستگيري متهم  شدند که در ادامه نيز دختر جوان  پيدا شد.

وي افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پليس آگاهي در جريان تحقيقات ابتدايي ضمن ابراز ندامت و پشيماني به جرم خود مبني بر اغفال دختر جوان  مبني بر فرار از خانه به قصد ازدواج اعتراف کرد.

سردار گودرزي خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضائي، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم کشف جرائم احتمالي در اختيار کارآگاهان اداره چهارم پليس آگاهي قرار گرفت.

 انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا