آسمانی صاف تا قسمتی ابری برای تهران از امروز تا دوشنبه/ رگبار باران در ارتفاعات

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” آسمانی صاف تا قسمتی ابری برای تهران از امروز تا دوشنبه/ رگبار باران در ارتفاعات ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران  طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری و از شنبه تا دوشنبه صاف تا کمی ابری است.

به گزارش بیگ نیوز، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی امروز و فردا در بیشتر نواحی استان آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد، گاهی افزایش باد و به ویژه در نیمه جنوبی استان گاهی وزش باد شدید، در ارتفاعات استان با توجه به عبور موج ضعیف از شمال کشور افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق و در قله‌ها بارش پراکنده برف، گاهی همراه با مه مورد انتظار است.

از روز شنبه تا دوشنبه آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق شهری در برخی نقاط غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

به گزارش بیگ نیوز، آسمان تهران فردا جمعه ( ۲۸ آنلاین) کمی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز شنبه ( ۲۹ آنلاین) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد، در پاره‌ای از نقاط غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه و ایستگاه فیروزکوه ـ آلودگی امین آباد با کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهای پیام

گروه تحریریه اجتماعی

پژوهشگر مسائل اجتماعی با تمرکز بر تحولات سیاسی و نقش آن در جامعه. مقالات کوتاه و تحلیلی درباره مسائل سیاسی فعلی.
دکمه بازگشت به بالا