شامپو مرطوب کننده پوست سر

خشکی مو، بدترین دشمنی هست که مو میتواند داشته باشد، و زمانی ایجاد می شود که موها رطوبت کافی نداشته و یا مقدار رطوبت کافی را حفظ نکند. این امر باعث کاهش شفافیت مو می شود و می تواند مو را مجعد و فرخورده، بی روح و مرده و کسل کننده نشان دهد. موهای خشک می تواند تاثیر نامطلوبی روی ظاهر و اعتماد به نفس مردان و زنان در هر سن ایجاد کند، اما احتمال بیشتری برای سنین بالاتر وجود دارد.

عوامل مختلفی می توانند باعث خشکی مو شود، از جمله این موارد می توان به عوامل ذیل اشاره نمود:

  • شرایط محیطی مانند زندگی در آب و هوای خشک و گرم، صرف زمان زیادی در خورشید یا باد، شنا کردن در آب کلر یا نمکی.
  • عادات مراقبت و روتین غلط موها مانند شستن بیش از حد معمول، استفاده از شامپوهای نامناسب، رنگ کردن مداوم موها، استفاده از اتوی مو یا دستگاه های فر مو و…
  • سلامت جسمی. در برخی موارد، موهای خشک نتیجه یک مشکل سلامتی اساسی‌ است که بر توانایی موها برای حفظ رطوبت تاثیر می گذارد. موهای خشک یکی از علائم موهای آسیب دیده است و البته که اگر موهای شما به اندازه کافی رطوبت نداشته باشد، موها می توانند شکننده شوند.

راه های درمان زیادی ، از جمله استفاده از شامپوی مناسب برای این نوع مو وجود دارد. شامپوی مخصوص موهای خشک و آسیب دیده درمالیست، یکی از محصولات ارایشی بهداشتی دکتر بیز است که به خاطر وجود ترکیبات موثری چون پنتنول، روغن جوانه گندم، روغن میوه آووکادو، و پودر برگ آلوئه ورا می تواند تاثیرات مثبتی را بر روی مو داشته باشد. در ادامه به تاثیر هر یک از این ترکیبات بر روی مو میپردازیم.

پنتنول، باعث افزایش بهبود سلامت پوست سر و تحریک رشد مو می گردد. این ترکیب، رطوبت را از هوا جذب می کند، و دقیقا این رطوبت است که مو را از خشکی محافظت می کند. در نتیجه جذب رطوبت سبب می شود که ساقه‌های مو بدلیل جذب آب اضافی متورم شوند.

بنابراین، موهای نازک شما پس از استفاده ظاهر ضخیم تری را بدست می آورند. علاوه بر بهبود ظاهر کلی مو، رطوبت اضافه شده به طور غیر مستقیم رشد مو را نیز تحریک می کند. این ترکیب یک عامل مفید برای هیدراته کردن و نرم کننده گی مو است. این ماده روی سطح مو به طور یکنواخت گسترش می یابد و یک لایه ی مفید روی کوتیکول ایجاد می نماید. پنتنول قادر به نفوذ به کوتیکول است، و کمک به حفظ رطوبت در مو و حجم دادن به آن را در پی دارد. همچنین دارای خواصی است که باعث می شود موها گره نخورد، در نتیجه بدون آسیب به موها و یا ریزش مو می توانید گیسوان زیبای خود را شانه کنید.

یکی دیگر از مزایای پنتنول این است که، باعث می شود موها به طور طبیعی به جای شکستن انعطاف پذیر باشند در نتیجه ریزش موهای شما کاهش می یابد. پنتنول به راحتی توسط پوست جذب می شود و به عنوان یک پیش ماده ویتامین B5 به طور مستقیم بر روند متابولیک در سلول های اپیدرمی تاثیر می گذارد. غالبا مشاهده شده است که باری این ماده خواص مفید دیگری نیز برای اپیتلیوم (بافت پوششی)، از جمله افزایش هیدراتاسیون و کشش، با تحریک بازسازی سلول، مطرح شده است.

این روغن، بر روی پوست سر باعث تحریک جریان خون می شود و از این طریق مانع ریزش مو و طاسی زودرس می شود. یک مطالعه ژاپنی در سال 2016، نشان می دهد که ماساژ پوست سر با این روغن باعث افزایش ضخامت مو شده است.

از طرفی روغن آووکادو به سرعت جذب می شود پس پوست سر و ریشه های مو را مرطوب مینماید و کمک شایانی به بهبود خشکی و شوره سر می کند.تاثیرات شگفت انگیز کرم دست و صورت مارک ویتابلا پس از مدت کوتاهی آشکار می شود. شما مشتریان عزیز می توانید با اطمینان کامل کرم مرطوب کننده برند ویتابلا را ازنمایندگی محصولات ویتابلا  با قیمت عالی خریداری کنید.

خشکی و خارش پوست سر نتیجه بر هم خوردن تعادل در رطوبت طبیعی اسکالپ است. این مشکل می‌تواند ناشی از افزایش سن و یا شرایط پوستی خاص، مانند پسوریازیس و یا آتوپیک درماتیت باشد. شامپو اوره 5 درصد پریم حاوی اوره، روغن دانه چیا، سدیم لاکتات و عصاره گل هانی ساکل، مناسب پوست سر بسیار خشک و دارای خارش است. این شامپو به رفع خارش پوست سر خشک کمک می‌کند و به پوست رطوبت رسانی می‌کند. این شامپو ملایم، علاوه بر پاک کنندگی مناسب، سبب مرطوب کنندگی پوست سر و کاهش خارش می‌شود.

خشکی مو

از مشکلات مو خشک می‌توان به شکننده بودن و ایجاد موخوره نام برد، که به مرور زمان باعث ریزش و ضعیف شدن مو می‌شود. به همین دلیل این افراد باید از محصولاتی برای موهایشان استفاده کنند، که آب‌رسان قوی مو باشند و رطوبت از بین رفته مو را به آن برگرداند. اوره یک آب‌رسان و مرطوب کننده قوی مو است که می‌تواند درمانی برای موهای بسیار خشک و التهابات پوست سر باشد. استفاده از شامپو مناسب که پوست و مو سر را خشک نکند و باعث آب‌رسانی مو شود، برای این افراد ضروری است.  در سایت رسمی گاتیو تمامی محصولات با عکس و توضیحات کامل قرار گرفته است تا شما خریدی راحت را تجربه کنید.

شامپو اوره ۵% پریم مناسب پوست سر بسیار خشک و دارای خارش و دارای اگزما و حتی افراد مبتلا به پسوریازیس و درماتیت آتوپیک است. این شامپو ملایم، علاوه بر پاک کنندگی مناسب سبب مرطوب کنندگی پوست سر و کاهش خارش می‌شود. شامپو اوره ۵% پریم برای بزرگسالان و بهبود درماتیت آتوپیک پوست بدن کودکان بالای 3 سال مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به رطوبت رسانی و التیام بخش بودن آن و همچنین رفع پوسته ریزی پوست سر نام برد. وجود اوره، روغن دانه چیا و عصاره گل‌های ساکل باعث آبرسانی پوست سر و درمان التهابات آن می‌شود. از این محصول می‌توان به طور روزانه استفاده کرد.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا